czwartek, 16 stycznia 2014

W zeszłym roku zadaliśmy naszym fanom na Facebooku pytanie: jaką formę spędzania czasu na wakacjach lubisz najbardziej?

Odpowiedzi dostaliśmy takie:
     
"domek wakacyjny, plecak, notes z zapisem trasy, dobra mapa,  fotografowanie światła, siedzenie na skalistym wybrzeżu i patrzenie na morze." (Agnieszka K.)
           
"Aktywną. Zdecydowanie. Kładę zawsze nacisk na to by po śniadaniu móc wyjść do miejscowych mieszkańców i poznać ich codzienne życie. Po za sferą kultury cenię sobie pamiątkowe zdjęcia wszelkich napotkanych zabytków oraz pięknych widoków - tak by pół roku później cieszyć się w zimowy wieczór oglądając przy herbacie album ze zdjęciami. Po wszelkich wyczerpujących wycieczkach uwielbiam ten moment wejścia do luksusowego apartamentu Novasol kiedy to mogę zasiąść z kieliszkiem wina w wygodnym fotelu wraz z towarzyszącą mi osobą." (Kris P.)
                 

"Aktywną! Rower, rolki, spacery, kąpiele w jeziorach i morzach, czyli to co NOVASOL oferuje klientom swoim domów :)" (Staś K.)
               
"Coś powiem wam- jak ja lubię spędzić czas
czasem ruszę w głuchy las, by pohulać na rowerze.
lubię w domku mieszkać małym na oceanu wybrzeżem.
tam rodzina jest szczęśliwa i ja na desce popływam.
skoczyć można z spadochronem potem raczyć się słodkim winogronem.
ale gdzie ja taki domek znajdę? Tylko Novasol mi taki znajdzie." (Galunja S.)
       
"Uwielbiam wakacje w wynajętym apartamencie. Zapewnia mi to ekskluzywny komfort zakwaterowania z jednoczesnym wrażeniem, że właściwie jestem u siebie w domu. Samodzielnie mogę planować dzień i mogę pozwolić sobie na beztroskie leniuchowanie w apartamencie, gdy zmęczę się ciągłym zwiedzaniem. Przecież nie ma nic piękniejszego niż czuć się jak u siebie w domu na wymarzonych wakacjach." (Łukasz R.)

A jak Wy najbardziej lubicie spędzać wakacje? Piszcie na novasol.inspiracje@gmail.com w komentarzach bloga lub na naszej stronie na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz